PROGRAM LOJALNOŚCIOWY DLA SALONÓW FRYZJERSKICH

Standard Obsługi Klienta (szkolenie w ramach ARSF)

Jednodniowe szkolenie teoretyczne w ramach Akademii Rozwoju Salonu Fryzjerskiego, prowadzone przez edukatora Romana Batko.

• Poznasz standard obsługi klienta, który zapewni komfort pracy fryzjerów i zadowolenie klienta

• Dowiesz się, jak zwiększyć sprzedaż produktów oraz zabiegów pielęgnacyjnych w salonie poprzez właściwe doradztwo

• Zwiększysz przychody salonu, konkurencyjność na rynku oraz zadowolenie klientów.

Szczegółowe informacje u Doradcy Handlowego.

Szkolenie dla pracowników salonu.

Czas trwania: 1 dzień

Miejsce szkolenia: Studio Wella

Termin szkolenia należy potwierdzić u Doradcy Handlowego.

Twoje zamówienie może zawierać tylko 2 produkty producenta GHD

Produkt został dodany do koszyka

Kontynuuj zakupy Idź do kasy »
Zamknij