Szkolenie menedżerskie
Moduł 1: ZYSKI SALONU, CZYLI JAK ROZWIJAĆ BIZNES
KORZYŚCI:
• Poznasz narzędzia planowania przychodów i kontroli kosztów
• Dowiesz się jak motywować pracowników i wspierać ich w realizacji planów
• Zwiększysz zyski salonu i będziesz zarządzać salonem bardziej świadomie
PROGRAM:
1. ZASADY PLANOWANIA
• Podstawowe wskaźniki finansowe i metody planowania
• Tabela wyników - planowanie miesięcznych przychodów i kontrola kosztów
• Wynik finansowy: zysk czy strata?
2. PLANY ROZWOJU SALONU ORAZ ROZWOJU PRACOWNIKÓW
• Plan rozwoju salonu; roczny, półroczny, kwartalny, miesięczny
• Plan rozwoju pracowników
• Miesięczna analiza przychodów; wyciąganie wniosków, planowanie, działanie
3. KONTROLA KOSZTÓW
• Struktura kosztów i instrumenty kontroli
• Analiza zużycia materiałów do pracy
• Miesięczna analiza kosztów; wyciąganie wniosków, planowanie, działanie
4. WSPIERANIE PRACOWNIKÓW PODCZAS REALIZACJI PLANÓW
• Prowadzenie rozmów podczas wypłaty wynagrodzenia; planowanie obrotów z usług, zabiegów pielęgnacyjnych w salonie oraz sprzedaży produktów
• Monitorowanie postępów i prowadzenie rozmów wspierających
• Konkursy jako czynnik motywujący do zwiększenia odsprzedaży produktów
5. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
• Różnica w działaniu motywacji pozytywnej i negatywnej
• Motywowanie zgodnie z oczekiwaniami pracownika – piramida Maslowa
• Czynniki finansowe i pozafinansowe
Moduł 2: JAK ZWIĘKSZYĆ PRZYCHODY SALONU, CZYLI STANDARD OBSŁUGI KLIENTA
KORZYŚCI:
• Poznasz metody zwiększenia przychodów, sprzedaży produktów oraz zabiegów pielęgnacyjnych w salonie
• Otrzymasz Standard Obsługi klienta i dowiesz się jak go wdrożyć
• Zwiększysz przychody salonu, konkurencyjność na rynku oraz zadowolenie klientów
PROGRAM:
1. OCZEKIWANIA KLIENTA PODSTAWĄ STANDARDU OBSŁUGI KLIENTA
• Po co klient przychodzi do salonu?
• Ankieta jakości obsługi klienta
• Zaufanie, komunikacja i wzajemna sympatia – kluczem do sukcesu opartego na osobistych relacjach
• Standard obsługi klienta – gwarantem jakości
2. KONSULTACJA I DOBÓR FRYZURY A PRZYCHODY SALONU
• Różnica między fryzjerem a fryzjerem z pasją
• Znaczenie umiejętności zadawania pytań w rozpoznaniu oczekiwań klienta
• Słuchanie ze zrozumieniem
• Ustalenie fryzury
3. KIEDY I W JAKI SPOSÓB PROPONOWAĆ PIELĘGNACJĘ W SALONIE I PRODUKTY DO DOMU?
• Diagnoza kluczowym elementem doradztwa
• Znajomość produktów
• Różnica między sprzedażą a doradztwem
• Kiedy doradztwo kończy się sprzedażą produktów?
4. W JAKI SPOSÓB WPROWADZIĆ STANDARD OBSŁUGI KLIENTA?
• Przedstawienie pomysłu, omówienie i decyzja o wdrożeniu Standardu
• Diagnozowanie poziomu rozwoju pracownika
• Dopasowanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju pracownika
• Rozwijanie kompetencji pracowników i ich zaangażowania
• Monitorowanie poziomu rozwoju
Prowadzący: Roman Batko
Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Smocza 1 „Studio Wella”
Czas trwania: 2 dni
Termin szkolenia należy potwierdzić u Doradcy Handlowego.